Fina Helg .



Helgen har varit mycket fin. På lördagen åkta jag och älsklingen på en liten utflykt, vi begav oss till Kungsbacka. Det var nämligen köpcentrumet kungsmässan som lockade. Men ska jag vara ärlig var det inte mycket att hänga i julgranen. Bilen fick rulla vidare till freeport, där unnade han mig en stund inne på Ittala outlet.
Inhandlade nya kivi lycktor, så fina
Kvällen bjöd på pizza, film och massor av mys.

För det mesta så brukar jag tycka att söndagar är tråkiga, men inte denna söndagen. Idag har jag hunnit med så himla mycket. Sov till 9 tiden och efter de så har dagen bara rullat på lixom. Hunnit med att vara ute och gå med älsklingen, därefter var vi ute och tittade när min far stod och fiskade.
Någon fisk hade han inte fått, men trassel på linan var bara förnamnet.
Jag och älsklingen har även hunnit med och städa och tvätta, så duktiga vi är!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0