Vilken helg, eller inte .


Midsommar, jo tjenna. Denna helgen har bara bestått av snor, host och trötthet. Med andra ord vi har åkt på en ordentlig förkyldning här hemma. Både jag och älsklingen har legat hela långa helgen och inte gjort någonting, i princip bara glott på tv och sovit. Mycket tråkigt måste jag tilllägga. Idag masade jag mig upp till jobbet iallafall, kunde fan inte vara hemma, de gör så ont i plånboken när bidraget kommer. Näsan rinner och orken finns verkligen inte där, men har ändå jobbat och handlat och lagat mat. Först nu har jag parkerat mitt arsle i soffan för att betala räkningar och dyligt. Jag måste erkänna att jag tacklat av riktigt ordentligt, har verkligen börjat "gå" på semester. Det är hela 9 arbetsdagar kvar och det känns som evigheter!! Att det slog om till fin fint väder idag gjorde ju inte humöret bätte precis, för man är ju inte ledig, usch säger jag bara. Nej nu tillbaka till räkningar, göra av med pengar på "tråkiga" saker som el och hyra.
Over and out.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0