Värme !!

Herregud vilken värme vi haft igår och håller i sig ännu. Jag som vanligt har inte varit anträffbar mellan 11-16 för då har jag lapat sol. Men så härligt och inte behöva asa på sig en massa kläder utan bara dra på sig en kjol och ett linne. Igår kväll var helt ljuvligt när det väl börjar svala av. Vi grillade och åt jättegott, jag hade även bakat två olika sorters pajer. En blåbär/hallon paj och en rabarberpaj. Det blev smaskens!
Nu är jag nyss hemkommen från min mormor, där jag jag dödat timmar i solen i eftermiddag. Tänkte ta mig nått lätt att äta nu och sedan fixa till mig lite, jag och älsklingen skall åka ner till hamen och fiska lite. Men måste som sagt vara hemma till klockan 21 för då smäller det, då är der Big Brother final! Bilder på helgens gång får ni se lite senare, kameran dog precis. Tjollahopp!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0