Snälla ge mig semester !

Usch den här veckan känns bara så jobbig trots att dagarna springer iväg på något sätt. På torsdag är det bara 2 veckor kvar tills semestern börjar, hela 10 arbetsdagar. Det har blivit så jobbigt att gå upp på morgonen tycker jag, vill bara ligga kvar i sängen och vara ledig. Idag slog jag upp mina ögon strax efter klockan 5. Jimmie skulle iväg på ett jobb redan 5.45 idag. Jag lyckades ligga kvar och dra mig i sängen tills klockan var 6.10 iaf, sen bar det upp. Älsklingen har inte kommit hem ännu och planerar nog inte att komma hem före 23 snåret idag, duktig som han är. Åh vädret, vad är detta för skitväder vi har midsommarveckan? Det ska vara strålande solsken och värme kan man tycka, men icke de nej. Måtte min semester bli underbar, sol och värme så man kan sola varje dag.

Nej nu ska jag ta mitt klagande jag och gå o lägga mig. På återseende.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0