På sina platser .


Idag har tavlorna kommit på plats. Älsklingen var snäll och borrade hål och satte upp dem på önskad plats.
Jimmie kom till jobbet när jag slutade och vi drog in en runda till stan, stan i mitt fall betyder shopping som vanligt.
Med hem i påsen hade jag en ny tröja, en kjol och en härligt laxrosa sommarklänning.
Just nu, ikväll har min älskade lilla Pelle varit på besök, lite roligt varje gång! Massor av skitsnack och en varsin kopp kaffe fick det bli. Hon fick även kopiera lite "filmer" från min data.. haha!
I morgon är det fredag, visst är det härligt? Denna veckan har ändå gått relativt snabbt, och nästa vecka är det bara 4 arbetsdagar. OCh där efter bara 2 hela veckor kvar till semestern!!!
Detta året ska jag verkligen skämma bort mig, ska ha semester vecka 28,29,30,31 samt en utlandsresa vecka 34 och 35. Herregud så gott, må gott ska jag också göra kan jag tala om.
Nej nu ska jag kura ner mig i soffan och vänta på att älsklingen ska komma hem.
Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0