Denna dag ska bli en helt fantastisk dag .


Finaste tavlan pryder nu vårt hem. Har dock inte bestämmt mig för vart tavlan ska infinna sig, det kommer med tiden. Får säga tack till älsklingen som köpte tavlan till mig. Tack ♥
Dessa två veckorna har varit helt fantastiska, det som ligger bakom mina härliga tankar är att jag nu har blivit fast anställd på mitt arbete. Inga mer vikariat eller annat, jag har en alldeles EGEN tjänst. Skrev på mina papper i måndags, ni kan tro att det kändes underbart. Så himla skönt att ha de på det "torra" på något sätt, fast inkomst, semester och massa andra fördelar. Firas ska det självklart göra, nästa torsdag skall jag ut med arbetskompisarna och verkligen släppa loss, trevligt! Detta är jag verkligen värd, punkt och slut!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0