S ö n d a g .








Denna dagen har varit helt underbar!

Älsklingen och jag har verkligen haft en mysdag ihop. Till en början åkte vi till Cervera för att byta en sak till en annan, kommer bild på det en annan dag. Efter det åkte vi till city grosset, det är nämligen så att jag länge letat efter en stavmixer. Mamma hade då sett att de hade en billig sådan på grosset. Oh vilken tur jag hade, det fanns en kvar!
Det var ju sjukt billigt också, den kostadr 279 kr, i vanliga fall över 400. Så där gjorde man allt sig ett kap. Sprang på Pelle också, alltid lika roligt. Vi har bestämt att vi ska fika en dag i veckan, får bara se vilken dag det blir. När vi kom hem igen blev Jimmie ap jobbig och tramsig för att han var rastlös, och vem blir lidande för det? Jo jag. Han ville verkligen hitta på något och jag la in om en sak, åka till Båstad. Han nappde direkt och 10 minuter efter förslaget rullade bilen ner på motorvägen och mot Båstad. Det är ju tennis vecka där nu så där var gott om folk, och solen sken hela tiden, underbart! Vi besökte Design House stockholm, så mycket fint de har där omg. En bra stund gick jag där inne och önskade att man hade ett fetare bankkonto. Fastnade för en hel del grejer faktiskt, men kom iaf ut med 2 stycken. Det som inhandlades var 2 stycken svarta design house sthlm pilar. Jag vet egentligen inte vart jag ska ha dem, men någonstans lär dem väl plattsa. Rätt många hundralappar fattigare åkte vi vidare till Torekorv och Hallands väderö, där var folk ska jag be och få tala om. Att bara åka på Italienska vägen igenom Båstad är så härligt, den utsikten!
Väl hemma i Halmstad igen slängde vi lite käk på grillen och åt på balkongen, myspys för hela slanten. ♥
Kvällen är här och jag har inga planer på att ens tänka meningen " Jag måste gå och lägga mig, jag ska faktiskt jobba i morgon", neeeej utan jag har SEMESTER!!! Det får bli en lugn kväll med en film och inga måsten.
Nu tackar jag för mig.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0