R e g n .



Usch nu är jag trött på dåligt väder. Jag vill ju ha sol på min semester!!!!
Idag, eller än så länge har jag fan inte gjort mycket, inte ens tagit på mig något riktigt ordentligt utan går i mysbyxor och ett linne. Redan när man slog upp sina ögon idag visste man hur vädret skulle se ut, var ju totalt kolsvart i sovrummet. Man blir totalt deprimerad i detta busväder, tur att man har ett hem och gå inne och mysa i. För några timmar sedan fick jag ett ryck, ett ryck att göra vid min garderob. Klockan var väl runt kvar i 11 när jag startade och jag blev färdig nu när jag satte mig på rumpan. Fy fan säger jag, så mycket skit man sparar. Hela tiden tänker man " nej men den kan jag använda någon gång". De orden har jag INTE tänkt idag, utan jag slängde skiten! Stolt är jag också för det känns så himla bra när det är gjort. Något som jag också konstaterade när jag röjjde och hade mig är att vi behöver en större lägenhet, det skulle innebära så mycket mer plats och mer förvaring. Men tyvärr är det ganska svårt att få en lägenhet här i Halmstad, dels för att man har krav på vart den ska ligga och lite på hur skicket är. Det får väl bli något år till i denna lägenheten, dock inte så mycket mer grejjer kanske?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0