Ny vecka.

 

Helgen slut och måndag var det igen. Sovit som en kratta har man gjort, men var ändå väldigt pigg i morse. Jag vill bara ha barmark och en liten gnutta sol. Jobbade fram till halv 4 som vanligt, sen åkte jag och älsklingen upp till flygstaden till Maxi och storhandlade, jag betalade. När vi kom hem tog vi oss en promenix, vi skulle gå och köpa kaffe. Ni vet min älskling gillar ju att ha ett lager med kaffe i skafferiet. Men nix, inget kaffe blev det, det var tyvärr slut. Så nu får han snåla med bönorna, haha skojjar!


Nu har vi precis ätit hamburgare, kroketter och sås villket smakade mycket gott. Så nu är det dax för mig att gå och tampas med disken. Förresten lovade jag er lite bilder på hur det ser ut hemma hos oss, här kommer ett smakprov på hur en del av vårt kök ser ut.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0