Trötta tisdag.

Tisdag är verkligen inte min dag, är så himla trött. Men man blir ju trött bara man tittar ut. Längtar verkligen efter våren och sommaren, tänk att kunna lägga alla jackor och tjocka kläder och plocka fram tygskor och ballerina.
Det gillar vi <3

Idag var det jobb fram till halv 4 som vanligt, efter det bar det hem för att städa och tvätta. Det var mindre roligt.

Hade ju lovat att bjuda min bror på middag idag, och på menyn stod lövbiff, hemma gjorda klyftpotatis och beanässås. Både älsklingen och Anders lensade tallrikarna, så gott måste det varit.

Jag har precis kommit ur duschen och slägt mig i soffan, älskling poppar popcorn till mig. Så något mer blir det inte idag inte. Nu väntas halv 8 hos mig och därefter handboll. Men lite gillar jag tisdagar ändå, för jimmie är ju ledig. Är så skönt att gå och lägga sig när man vet att han ligger ijämte.


Bjuder på en liten bild på mina älskade marimekko skålar.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0