Snö.

Har precis vaknat, tyvärr för tidigt en ledig lördag tycker jag men vad ska man göra. Hade jättetrevligt igår med jobbarkompisarna på afterwork på Harrys. Smakade så gott med kycklingvingar och annat smått o gott.
Det trista med kvällen var ju att de började snöa, jag är så trött på snö!!!!
Inte blev det bättre när jag kom upp nyss och tittade ut heller, jävla piss väder.
Jag började faktiskt få hopp när man började se barmark, men ack.
Idag ska jag och älsklingen på kalas hos Mikael, blir nog trevligt.
Sedan vet jag inte vad vi ska göra, ärligt är inte jag sugen på så mycket mer.
För detta vädret gör en deprimerad.

nu ska jag duscha o göra allt som ska göras.
Oh fy fyfan vad de vräker ner ute nu!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0