Ledig.



Fy vad skönt det är att vara ledig. Jag gillar verkligen när klockan slår halv 4 på fredag eftermiddagen och man får gå hem och ta helg. Blev så glad igår när jag steg innanför dörren, älsklingen hade städat hela huset.
Så duktigt!

Idag har man varit lite flitig faktiskt, tvättat och bäddat rent i sängen. Har även tagit tillfället i akt och tagit lite kort på lägenheten. Så det dröjer nog inte länge förrens det läggs in en och annan bild här.
Jag tog även en tur till city gross där jag köpte lite snask och annat gott som vi la på pizzan här ikväll. Vi gjorde nämligen hemma gjord pizza, så gott! På vägen hem från grosset svängde jag inom Duni fabriksbod, där inne köpte jag lite svarta ljus. Köpte även ljus till prutt Lina. Hon blev nog överraskad och glad.

Nej, nu ska jag burra ner mig i soffan och mysa med jimmie och titta på fångarna på fortet.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha japps.. blev glad och överraskad, nu sitter ljusen på plats... men jag vill inte elda dom "!!!

2011-01-23 @ 16:42:30
URL: http://lulaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0