G-kås.




Igår tog älsklingen med mig till ullared, så snällt av honom. Han betalade kalaset till och med,
älskar verkligen honom.
Vi åkte direkt efter jag slutat och var inte hemma förrens strax innan 8 på kvällen.
Tyävärr hittade jag inte så många fynd, var alldeles för utplockat. Får ta en tripp dit om några veckor igen.

I morse när jag vaknade var jag inte alls pigg på att gå upp, fyfan längtar efter helgen. På fredag ska jag på afterwork på harrys, ska äta kycklingvingar mums!
Lördagen är vi bjuda hem på kalas hos Mikael, en kompis till jimmie. Trevligt.
Ohh på tal om det, i morgon är det löning. Herregud så gott, har verkligen haft dåligt ställt denna månaden. Så man får väl ta och beställa sig något fint.
Har faktiskt snöat in mig på en snygg tröja på Gina, får nog ta och köpa den.





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0