Aj aj aj.

Tog mig till jobbet idag trotts en natt till utan sömn. Denna rygg bryter ner mig totalt, minns inte sist jag grät så här mycket över "lite" smärta. Fick tid hos en kiropraktior kl 16.00 så fick stå ut. Pappa var snäll och körde mig dit. Det knäcktes lite, men som det känns just nu då har jag fortfarande ont när jag andas. Kan det ta lite tid efter man knäckt till det? Eller hjälpte det inte? Kostade ju förfan 400 spen!
Fyrahundra spen fattigare sa han att jag skulle komma på återbesök. Oh jag ska säga er alla, jag har inte råd. Drog ju till med att beställa en guldring igår på albrekts guld.

Jag säger då det, så fort man har en krona över, så ska det nog fan hända något i komma en massa utgifter.
Nu sitter jag nyduschad i soffan, min älskling har gått över till Maxi för att köpa bröd och mjölk. Väntar på att han ska messa och säga att han är på ingång så jag kan börja med maten. Idag serveras ris,chicken nuggets och sötsur sås.
Lite mat i magen, sen så tackar jag nog för mig, ska försöka sova med andra ord. Får jag inte sömn inatt, kommer jag inte palla gå till jobbet imon. Vill bara att smärtan över bröstet ska släppa.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0