Vilken härlig dag .

 

Vilken härlig lördag det var igår, våren är verkligen på väg!

Dagen började med att vi åkte till Ikea, oh tro det eller ej min Jimmie valde o följa med. Han är för snäll han.

Väl nere i helsingborg tittade solen fram och det var hela 16 plus grader, jag säger bara hej våren.

Jag var ju ute efter ett bord och dvd förvaring och visst blev det en hylla för att förvara våra filmen, men inge bord blev det, det såg väldigt plastigt ut. Föll mig med andra ord inte i smaken!

Men inte nog med de så sprang jag ju på en ny spegel som jag bara kärade ner mig i, så den fick självklart följa med oss hem. Jimmie var inte för glad, anser att jag bara asar hem en massa. Köpte även lite smått så som en kruka till Lina kanin och ett parasoll till mig själv. Men tyvärr när jag kom hem såg jag att någon jäkel brytit förpackning och tagit beslagen. Jag blir så trött på sånt folk, så nu får jag ta med det nästa gång jag ska ner till ikea och byta. Bilder på sakerna kommer jag med senare. På återseende!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0