Må det vara över .

Som ni ser så har inte bloggen fått mycket kärlek av mig på ett tag. All min kärlek har jag lagt på min bror istället. Tro ett eller ej, det har varit och är fortfarnade en jävla resa. I torsdagskväll var jag uppe hos min bror på sjukan och hälsade på lite. Pigg var han när jag kom men bara efter någon timme dalade han ner totalt. Han blev jättedålig, febern steg och svullnaden i knät bara ökade och ökade. Till sist ringde de in en läkare som kom och tömde knät på honom, usch säger jag bara. De sticker in en nål på omkring 8-9 cm, rakt i knät. Fredagen blev med ett ord sagt, ett helvete. Det blev efter tre  misslyckade titthålsoperationer äntligen en stor operation. Så på fredag kväll åkte han in på operation och det
öppnade hela knät. Och där står vi just nu, han har ont, han blöder och febern vill inte läggs sig.

Vad ska man ta sig till? Har varit uppe och hälsat på honom idag, en ganska pigg varelse ändå,
men frågan är om det håller..... Jag hoppas ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0