L å n g f r e d a g .

Förlåt för min dåliga uppdatering på bloggen. Det hinns lixom inte riktigit med nu för tiden, har annat att tänka på.
Långfredagen började med en ganska god sovmorgon efter 4 dagars slit på jobbet. Var uppe hos bror min på sjukhuset hela förmiddagen och en stund in på eftermiddagen. Eftermiddagen gick åt till städ och tvätt, något jag märkt och som alla andra säkert också har märkt är hur mycket man ser dammet hemma nu när solen börjar hälsa på. Jag bara hatar det!
Kvällen spenderade jag åter igen uppe hos min bror, vi tittade på Herbie fulltankad och åt lite påsk godis. Han behöver all sällskap han kan få. Big brother och mys med älsklingen fick avsluta denna korta men långa långfredag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0