Sjukhus helg .

Denna helgen har verkligen varit upp och ner, mycket tid spenderat på sjukhuset. I fredags kväll var jag och Lina hos Anders på sjukhuset och överraskade honom med en pizza som vi åt. Fredagkväll, en dag efter operationen var han relativt pigg andå. Men lördagen och söndagen har bara varit orolig. Hans tillstånd har försämrats, han har hög feber och svarar med andra ord inte på antibiotikan han får. Idag pratades det om att det skulle bli ny operation i knät, men det ville inte den nuvarande läkaren på ortopeden. Därimot så ska det i morgon måndag komma en infektionsläkare och försöka konstatera vilken antibiotika han skall ha. Usch jag tycker så synd om honom, må de hitta rätt antibiotika som han svarar positivt på. Jag skulle ge allt för att han skall kunna åka hem från sjukhuset i slutet av veckan.
Mår inte bra när min bror mår dåligt...


Jag vet att han är en riktig kämpe, men detta tar verkligen på honom det syns.
Anders läser du detta ska du veta jag tänker på dig konstant och vill att du ska bli bra. ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0