Helt underbart .






Oh vilken härlig dag, vaknade upp till fågelkvitter och strålande solsken. Jag fattar inte vad lite värme och sol kan göra för människan. Jag och älsklingen åt vår frukost på balkongen och bara njöt av vad som skulle komma av dagen. Runt lunch tid åkte vi upp till Anders på sjukhuset och tog med oss honom ut till plattan i hamnen. Permetion får han ju när han vill, och mår bra. Där ute satt vi och mös i några timmar innan jag körde tillbaka honom till avdelningen. Men som jag kände redan igår, så är det så skönt att se honom må bättre. Även fast inget är säkert ännu, utan bara se att han orkar lite mer. Vi lyssnade till lite musik och åt melon och jordgubbar, mums. Jimmie och pappa eller helan och halvan som jag säger fiskade för fullt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0