Älskade bror ♥

Då var min älskade bror ny opererad igen, usch så hemskt. Jag är precis hemkommen från sjukan. Han opererades klockan 8 i morse och kom upp på sal när klockan var 18.30, han har inte haft en bra dag precis. Nu ligger han som ett kolli och har ont, stackarn!

Jag hoppas verkligen att de tagit bort all skit i knät nu, för nu vill jag att han ska repa sig och bli bättre. Det är han verkligen värd nu. Jag har lovat honom att imorgon kväll så ska jag köpa med en god pizza och komma upp och käka med honom, om han mår bättre och är sugen på det vill säga. För som det verkar nu så får han nog inte komma hem på minst en vecka. Om du läser detta Anders så tänker jag på dig och älskar dig också

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0