2014

Då vart de nytt år och nya utmaningar. Kvällen igår firades med familj här hemma hos oss. Vi grillade, underbart gott! Jag hade slängt ihop en god morotskaka som smakades på efter maten och efter det lite god ostbricka. Lirade lite bingolotto med marie och christer sjögren, dock vann bara jimmie på sin lott. Så turen hade jag inte med mig. Vårt lilla hjärta fick vara med och titta lite på raketerna som pappa smällde vid 8 tiden för när klockan var strax efter 22 så snarkade en liten herre djupt. Duktiga killen som inte vonnade vid 12-slaget utan sov så gott i sin säng. Idag tog vi morgon vid 8 snåret och sedan dess har de varit fullt upp här hemma, den lilla klättrar och har sig överallt, gäller att ha ögon i nacken. Men nu tillslut när klockan va kvart i 2 rullade jag ut han i vagnen och tog inte två röda innan han slocknade. Så skönt att bo i hus där man kan låta de sova middag i vagnen på trädäcket, uppriskande verkligen! 2014 är de nya året och detta året kommer även bli oförglömligt. Vi ska följa vår lilla kille som utvecklas för fullt, ska väl så småningom, inte än för att vara klar gå tillbaka till jobbet på 100% och lillskiten skall in på dagis. Men som sagt, kasnke i slutet av 2014 ;) Vi får se vad de mer bjuds på detta året, längtar faktiskt till sommren, ska bli så underbart med trädgården så att Melker kan springa fritt. Sen har jag ju som vanligt min önskan till min man, en pool tjatar jag om. Så det är väl bäst man håller sig snäll iår så han bygger en pool till oss, eller vad säger ni?
 
Bjussar på lite bidler på min stiligare herre som firade in de nya året igår. ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0