Hitta tillbaka .

Helgen har löpt på i ett naffs, det har varit en riktig kalashelg. Lördagen firade vi min käre bror som fyllde hela 29 år. Hemskt när alla börjar komma upp i åldern för då betyder det att jag också klättrar uppåt. Iår fyller jag 25, de vill säga att jag är närmre 30 strecket än 20. Söndagen besökte vi Mikael och Emma, då Mikael också fyllt 29 i januari så firade vi honom. Det bjöds på smörgårdstårta och goda bakverk efter det. En helg med massa onyttigheter med andra ord. Januari månad, den fattigaste månaden har jag nog gjort mest på. Allt från att Melker fyllt år och haft kalas så har jag hunnit med två visit till IKEA och ett till G-kås. Inga av visiterna blev billiga. Jag har börjat klättra tillbaka från att bara vara mamma till att vara mamma och intresserad och fixar och donar med inredningen här hemma igen. Även fast vi bott i huset i över ett år så har jag inte riktigt blivit färdig i varje vrå och inte satt min stil på allt, men tro mig det börjar ta sig. Idag sken solen så där äckligt fint här i huset, så medans lillskiten sov så passade jag på att fotografera lite på ställerna jag lagt tid på i helgen. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0