Melkers rum.

Efter det att Melker blev några månader gammal tyckte jag det var dax att ordna till hans rum. Har inte riktigt vetat hur jag vill ha det där inne, visste ju inte att de var en liten pöjk vi väntade. Men nu är han här och blev hela 9 månader iförgår. Tiden går för fort, hinner inte allt med. Väntar just nu bara på den stora dagen då han ska släppa taget och ta sina första steg alldeles ensam. Hur som haver, vi har tapetserat hans rum med en fondvägg som var dyr men så jävla läcker. Har min underbara Jimmie att tacka för det, han gör somsagt allt för mig känns de som. Även köpt lite nya möbler och vill även inhandla lite nytt så som en ny hylla, några tavlor och annat smått och gott. Men det är ju snart både jul och hans födelsedag ( trodde aldrig jag skulle säga födelsedag) men så är det, oh då kan man mycket väl önska det till honom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SÅ fint det blir på hans rum!!💙

2013-10-27 @ 19:52:13
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0